Met automobielen heb ik helemaal niets. Haalde zelfs nooit een rijbewijs. Misschien dat ik dat halverwege de vorige eeuw wel zou hebben overwogen, louter omwille van het gegeven dat wagens toen nog mooi waren om te zien. Neem alleen zo'n wiel al….
Twaalf niet zo moeilijke gedichten
5 uur geleden