zondag 30 maart 2014

BWO? Bah!

Dat Nederland behoorlijk idioot aan het worden is vond ik al toen ik vernam dat er een Bond van Pedofielen mag bestaan, maar nu valt mijn mond wéér open van verbazing bij het lezen van volgend bericht: ‘De Bond van Wetsovertreders (BWO) stapt naar de rechter als het Openbaar Ministerie de vrouw van de juwelier in Deurne niet vervolgt na het schietincident waardoor twee doden vielen. De BWO vindt dat ze belanghebbende is en stapt om die reden naar het gerechtshof in Den Bosch als het OM bij zijn besluit blijft. [de rest doet wat mij betreft niet ter zake hier]’ Een Bond van Wétsovertreders. Veel gekker moet het toch niet worden. Wat ressorteert daar zoal onder? Het Gilde van Verkrachters? Het Wurgerssyndicaat? De Vereniging van Tasjesrovers? Tjongejongejonge. Ik verzín dit niet, hè….Zou Volkert van der G. zich reeds als lid aan hebben gemeld?